Möhippa

I lördags tog mina vänner ut mig på min möhippa. Det blev en underbar dag och jag är såååå nöjd. Först åt vi lunch hemma hos Alexandra och sen åkte vi till Helsingborg där vi först spelade laserdome och sen hade vi 3 kamp där vi hade grenarna mad cow, gladiatortornen och sumobrottning. Därefter gick vi på en danslektion i salsa. Det var riktigt roligt! Jag hade lätt kunnat gå en hel kurs i dans, men Niklas vägrar...hahahaha
Sen på kvällen åt vi middag hemma hos Alexandra, kollade schlagern och sjöng singstar. Supermysigt och tack till alla som ville vara med och gjorde min dag så trevlig!

Idag blir det också en mysdag. Jag stack till gymmet direkt efter jag lämnat Noah på dagis 8.30. Sen har jag städat lite. När vi hämtat Noah bär det av till Forex på Väla för att hämta ut lite Baht till resan och sen har vi lovat Noah middag på Ikea. Han ÄLSKAR deras köttbullar. Ikväll är tid avsatt för mys för mig och Niklas när barnen lagt sig. Vi har hyrt film och ska ta ner täcket i soffan och tända ljus :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0