Sommarlov :-)

Det har hänt massor och jag har inte haft tid att blogga eller lägga ut bilder, men nu smäller det.
Noah har haft sommarlov i snart 4 veckor och vi har hunnit med mycket. Han har haft barnkalas, vi har varit i Malmös folkets park, Skånes djurpark och Ängelholms hembygdspark, varav vi snart kommer åka tillbaka till alla 3 ställena. Vi har varit i Karlslund, Granet och vi har badat i vår pool och hoppat studsmatta i trädgården. Vi har lekt med Ida och Tyra och Zion, grillat med goda vänner och firat en rolig midsommar. Här kommer foton mina vänner:



Noah i folkets park


Man kunde bada i folkets park också



Vilda med sin mormor i malmö





Niklas och Vilda firar midsommar


Noah äter glass på midsommarafton hemma hos Annika och Jeff



Noah älskar sin studsmatta som han fått av kusinerna :-)


Vilda badar i "sin pool"


Jag , Noah och Zion kör radiobilarna i Malmö



Vilda på Skånes djurpark


Noah gillar också Skånes djurpark



Noah i sin nya badbåt i poolen


Tittar på mårddjur


Smörgåsrån måste va med överallt till Vilda


Klätterväggen på Skånes djurpark var populär











Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ett trevligt och efterlängtat blogginlägg =)

Jag kollar ju här typ en gång om dagen för atts eom det hänt något ha ha ha ha

2010-07-08 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0