Tågresa

Igår åkte Noah tåget hem till sin farmor och farfar. Farmor kom och hämtade Noah i Lund där de sedan tog tåget vidare till Sölvesborg. Tågresan hade gått jättebra och Noah hade varit förundrad över att man både kunde sitta så man åkte framåt och bakåt i tågvagnen.. :-) Det är tomt utan min älskling, men han kommer hem på lördag igen.

Idag har jag haft en mysig dag med mamma och Alexandra på Väla och Ikea. Vi åt lunch på Graffitti och jag köpte saker på apoteket till vår resa och lite annat smått o gott som vi behöver innan vi åker. Sen när vi kom hem sjönk jag & Alexandra ner i soffan och kollade på en film och nu har hon kört hem och jag väntar på Niklas som strax kommer hem från fotbollen.
Imorgon blir det städning och en tripp till gymmet och på kvällen ska vi till Annika och Jeff en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0