Drastiska metoder

Inser nu att det är dags för drastiska åtgärder ang Vildas nätter. Imorgon (fredag) flyttar hon in på sitt eget rum och får sova där. Risken är att hon väcker Noah de första nätterna eftersom de har rummen bredvid varandra men han har lov en vecka sen och behöver inte gå upp tidigt så han kan sova på morgonen eller vila middag om han behöver det. Sen ska jag trappa ner på amingen rejält nu. Har varit på ICA nyss och köpt gröt och välling för 6 mån så hon blir rejält mätt och lite fler pureer. Det enda är att vi måste kolla så hennes mage tåler välling redan, för hon är ju bara 4½ månad, men vi får ge henne lite i taget. Jag börjar bli rejält trött och utmattad av att vara uppe flera gånger per natt så det måste hända något nu.

Idag ska Noah leka med Filip från hans avdelning på dagis kl 15. Vi ska åka hem till dom. Jag och Niklas känner föräldrarna en del redan och de är jättetrevliga. Sen ikväll kommer Alexandra och Jenny hit och fikar. Det var ett tag sen vi fick ihop det sist så det ska bli mysigt att träffas.

Nu ska jag ge Vilda mat och sen blir det orbitreken en timme.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det blir bra med eget rum och trappa ner på vällingen håller alla tummar för din söms skull =)

Hoppas ni får det trevlöigt idag!

2010-02-18 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0